Hamilton
Den indspillede udgave af den vildt populære oprindelige Broadway-opsætning af ”Hamilton” kombinerer de bedste elementer af teater, film og streaming i en imponerende blanding af hiphop, jazz, R&B og klassisk Broadway. Med fortællingen om den amerikanske forfatningsfader Alexander Hamilton er den revolutionerende musical en historie om fortidens USA fortalt af nutidens USA.