Unfinished Business
Tre entreprenører på forretningsrejse i Europa støder ind i de skøreste forhindringer i denne vanvittige komedie med Vince Vaughn, Dave Franco og Tom Wilkinson.
I denne skøre buddy-komedie spiller Vince Vaughn en entreprenør, som rejser til Europa med sine to medarbejdere (Dave Franco og Tom Wilkinson) for at lukke deres livs vigtigste forretningsaftale. Men rejsen løber fuldstændig af sporet, da den hjælpeløse trio konfronteres med den ene vanvittige forhindring efter den anden, herunder barslagsmål, hotelforviklinger, udenlandske GPS-vejledninger og en verdensomspændende fetish-festival!