Max Payne
Et tilfældigt fund af en hævngerrig detektiv, der undersøger mordene på sin familie og ekspartner, afdækker sandheden bag en lukrativ men yderst dødbringende gadenarkotikaoperation.
Mark Wahlberg leverer en eksplosiv præstation i denne actionfyldte thriller baseret på det legendariske, hårdtslående videospil. Max Payne er en betjent med ringe hensyntagen til regler og intet tilbage at tabe. Opsat på hævn, er han fast besluttet på at opspore de ansvarlige for det brutale mord på hans familie, men hans tvangstanker tager ham på en mareridtsagtig rejse.