11 september Redningskorps
Den ekstraordinære, ufortalte historie om heltemod og opofrelse af New Yorks politis eliteredningstjeneste - Emergency Service Unit - den 11. september. New Yorks redningstjeneste (ESU) er en unik institution i politiet. Det bliver ofte sagt, at når newyorkere er i vanskeligheder, ringer de til politiet, og når politiet er i problemer, ringer de til ESU.
Den ekstraordinære, ufortalte historie om heltemod og opofrelse af New Yorks politis eliteredningstjeneste - Emergency Service Unit - den 11. september. New Yorks redningstjeneste (ESU) er en unik institution i politiet; ikke alene er det den travleste SWAT-enhed i Amerika, ESU er også en af de bedste by-redningsenheder i verden. Det bliver ofte sagt, at når newyorkere er i vanskeligheder, ringer de til politiet, og når politiet er i problemer, ringer de til ESU. Den afgørende rolle, som ESU spillede ved 9/11, har længe været overset, men for første gang - ved hjælp af tidligere uset arkivmateriale og bevægende førstehåndsvidnesbyrd - fortæller vi en virkelig og inspirerende historie om 9/11 Rescue Cops.