12 Dates of Christmas
En ung kvinde genoplever den samme date på juleaften om og om igen, indtil hun lærer at åbne sin verden for nye ting og holder op med at leve i fortiden. Hun går på en blind date for at komme over sin eks. Hendes date, den flotte Miles, kunne være hendes drømmemand, men Kate er blind for hans charme. Hun er fanget i tidsløkken, hvor hun tvinges til at gentage den samme blind date, indtil hun indser julens sande ånd og ægte kærlighed.