28 dage senere
Efter et udbrud af "vrede" decimerer verdens befolkning, danner en desparat kvartet en ad hoc-familie. De støder på de "inficerede" og søger tilflugt nordpå blot for at støde ind i en gruppe af bedrageriske soldater.