Nashorn im Galopp
Bruno vandrer gennem Berlin på jagt efter byens sjæl. Drevet af sin nysgerrighed, fantasi og vilde perspektiv på virkeligheden, løfter han byens gamle slør og sætter den i et nyt lys. Bruno samler på mønstre, rum og overflader og viser os byen på en måde, som vi aldrig før har set den.