Disneys vidunderlige verden præsenterer Den lille Havfrue live!
Denne særlige hyldest til den originale animerede klassiker og dens tidløse musik tager seerne med på et magisk eventyr under havet, når live musical-optræden af et stjernespækket ensemble væves sammen med den originale spillefilm. Denne utrolige hybrid indeholder smukke, detaljerede scener og kostumer med musik fra den originale film.