A Cool Dry Place
En enlig fars liv bliver kaotisk, da han bliver tvunget til at vælge mellem to kvinder – ekskonen, der forlod ham, og en ny kæreste.
Indimellem er du nødt til at miste alt, før du finder ud af, hvad der virkelig er vigtigt. Da en flot advokat (Vince Vaughn) bliver fanget midt i en romantisk trekant, er han nødt til at vælge mellem sin kone (Monica Potter), der er blevet som en fremmed for ham, men vil have ham tilbage, og sin sexede unge kæreste (Joey Lauren Adams), der vil have ham helt for sig selv.