The Counselor
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem og Penélope Cruz brillerer i denne gribende thriller om en narkotikahandel, der spinder faretruende ud af kontrol.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem og Penélope Cruz brillerer i denne actionfyldte thriller fra visionære instruktør Ridley Scott og den roste forfatter Cormac McCarthy. En erfaren advokat (Fassbender), der er kendt for at gøre det rigtige for de forkerte mennesker, dykker ned i en suspekt narkohandel for at få nogle hurtige kontanter... men han lærer hurtigt, at når man har det hele kan man miste alt.