Abraham Lincoln: Vampire Hunter
En dagbog skrevet af Abraham Lincoln bliver fundet, og den afslører, at siden han var dreng, var hans liv forbundet med vampyrer.
Abraham Lincoln: Vampire Hunter undersøger præsidentens hemmelige liv og den ufortalte historie, der formede USA. De visionære filmproducenter, Tim Burton og Timur Bekmambetov, kommer med en frisk og indre stemme til vampyrens blodtørstige lærdom og beskriver Lincoln som historiens største zombiejæger.