African Cats
Fra Disney natur, studiet der bragte dig "Earth" og "Oceans", kommer den episke rejse "African Cats". På et af de vildeste steder på jorden, kan du opleve et enestående eventyr om to familier der kæmper for at skabe et hjem i et utæmmet land. Fantastiske billeder gør dig åndeløs når du står ansigt til ansigt med de majestætiske konger af savannen og deres livskærlighed, humor og bestemthed. En blanding af familiebånd og magten i den vilde natur, er en spændende, ærefrygtindgydende oplevelse der vil gå lige i hjertet.