Alene Hjemme 4
Det er svært at være ni år. Endnu sværere er det at holde jul med far hos hans nye kæreste, selvom der er alle de gadgets, et barn kan drømme om. Denne jul er Kevin i knibe igen, og det samme er Marv og hans makker, der forsøger at røve Natalies hus! Med mere avancerede midler end før lykkes det måske endelig Kevin at knække forbryderne, og holde forældrene sammen, i denne herlige familiekomedie.