Alt om Steve
Stan må tage en dosis af sin egen medicin efter at have afskrevet Steve som en nørd. Roger tager på science fiction-konference.
Efter at have afskrevet Steve som en nørd må Stan alligevel ty til sin søns viden om science fiction og fantasy for at fange en cyberterrorist. Roger besøger enhver nørds paradis, en sci-fi-konference, for at få noget menneskelig kontakt.