God kemi: Historien bag Elementært
I God kemi: Historien om Elementært tager Peter Sohn seeren med på en personlig rejse gennem inspirationen bag filmen. Instruktøren af Elementært fortæller om sine forældres rejse fra Korea til New York, besøger sin fars tidligere købmandsbutik i hjertet af Bronx og fortæller om sit valg af karriere inden for animation frem for familiefirmaet.
Pixar-instruktør Peter Sohn tager seeren med på en humoristisk og personlig rejse gennem inspirationen bag Disney og Pixars Elementært. God kemi: Historien om Elementært sporer hans forældres rejse fra Korea til New York, udforsker hans fars tidligere købmandsbutik i hjertet af Bronx og fortæller om hans valg af karriere inden for animation frem for familiefirmaet. Dokumentaren er et fornøjeligt kig på de overraskende ting, der førte til skabelsen af det humoristiske eventyr Elementært.