Another You
Mümtaz, en ensom mand i fyrrerne, møder Derya, lige inden de bliver kørt ned af en lastbil og dør. Men de næste tre år vågner han op hver dag i en ny krop og genlever en sidste dag. En dag møder han Derya igen til en prisuddeling, men han ved ikke, at hun også har været fanget i andre menneskers sidste dag.
Mümtaz er en ensom og uheldig mand i fyrrerne, hvis liv er kommet på afveje. En dag møder han Derya. Ingen af dem indser, at det er et skæbnesvangert møde. De mødes ved et tilfælde og dør i et uheld, da de bliver ramt af en lastbil. Men på pudsig vis er dette ikke Mümtaz’ sidste dag på jorden. I de næste tre år vågner Mümtaz i en ny krop hver dag og er tvunget til at dø samme dag. Han genlever den sidste dag igen og igen. Tre år senere møder han igen den smukke kvinde til en prisuddeling, men han ved ikke, at hun er Derya; Kvinden der døde i ulykken med ham. Ligesom Mümtaz er Derya også vågnet i en ny krop hver dag de sidste tre år.