Apariencias
Carmelo er vildt forelsket i Verónica, en kollega, men hun er forlovet med en anden. Pga. hendes situation og hans ekstreme generthed mister Carmelo alt håb og beslutter at opgive det. Men en underlig misforståelse vil få Verónica til at sætte al sin tillid til ham.
Carmelo, en 30-årig ekstremt genert fyr, har svært ved at afsløre sine dybeste følelser for Verónica, hans kollega. Carmelos verden kollapser, da han finder ud af, at hun er forlovet og meget snart skal giftes. Men en dag får hun øje på ham, da han demonstrerer i et homoseksuelt rally, hvor han - uvilligt - bliver leder af sagen. Verónica antager derefter, at Carmelo er homoseksuel, og nu tror han, at han kan drage fordel af denne misforståelse for at overvinde sin generthed, og det, der er baseret på løgne, fører dem til en mest uforudsigelig afslutning.