Arendal Slots julepejs
Kom i vinterhumør i juleferien med Anna og Elsas julekævle på Arendal slot. Slottet er pyntet op med genstande, der fører tankerne tilbage til Anna, Elsa, Olaf, Kristoff og Svens seneste rejse til Den Fortryllede Skov. Glædelig jul fra Arendal.