Artemis Fowl
Disneys “Artemis Fowl,” bygget over Eoin Colfers højtelskede bog, er et fantastisk og helt fortryllende eventyr, som sender os ud på en rejse med den 12-årige højtbegavede Artemis Fowl, seneste efterkommer i en ældgammel slægt af forbrydergenier, der prøver at finde sin far, som er forsvundet på mystisk vis.