Babes in Toyland
I Toyland forbereder Mary Contrary og Tom Piper deres bryllup. Men den nederdrægtige Barnaby vil have Mary for sig selv og kidnapper Tom med komiske følger i kølvandet. "March Of The Wooden Soldiers" sætter Barnaby på plads og sikrer et lykkeligt liv for Tom and Mary. Denne lystige musical er en fryd for hele familien!