Babylon A.D.
I en nær fremtid, skal en lejesoldat føre en mystisk ung kvinde fra Østeuropa til New York, hvor det bliver afsløret, at hendes sande formål, er at blive udnyttet af lederen af en voksende religion.
I Babylon A.D. er reglerne er enkle: Dræb eller blive dræbt. Toorop, en hensynsløs lejesoldat, er hyret til at smugle en mystisk kvinde fra det post-apokalyptiske Østeuropa til den glitrende metropol New York City. Med farer rundt om hvert hjørne, samler Toorop modet til at rejse på tværs af den mareridtsagtige ødemark, kun for at opdage en chokerende hemmelighed, der vil bringe hele verden i knæ.