Bad Girls
Madeleine Stowe, Andie MacDowell, Drew Barrymore og Mary Stuart Masterson har hovedrollerne i westernhistorien om fire faldne kvinder på flugt. De fire kvinder, der er blevet stemplet som lovløse og bliver jagtet af en hob samt forfulgt af en gruppe detektiver, bliver nødt til at ride for at overleve. Men da de bliver bedraget af en bande ubarmhjertige desperadoer, beslutter kvinderne sig for, at det er blevet tid til at holde op med at løbe og i stedet begynde at kæmpe! Bad Girls er en hæsblæsende og hårdtskydende humoristisk adventurefilm, der udgør et helt nyt kapitel om westernhelte!