Barbaric Genius
I starten af ​​90'erne opnåede forfatteren John Healy berømmelse, men stod over for problemer på grund af sin voldelige fortid. På trods af succes, førte uoverensstemmelser til, at hans arbejde var udsolgt i 16 år. Nu, med et comeback, oplever hans bog "The Grass Arena" ny anerkendelse, idet den skildrer hans rejse fra vold til forløsning.