Building a Building
Mickey styrer en gravko på en travl byggeplads, hvor Minnie sælger madpakker, og en flirtende Sorteper er sjakformand. Da Sorteper går over grænsen med sine tilnærmelser, kommer Mickey Minnie til undsætning, hvilket fører til en jagt gennem et stålskelet af en bygning og en fængslende afslutning.