Bear Island
Efter deres succes med "North of the Sun" begiver filminstruktøren og hans brødre sig ud på en ekstrem ekspedition til Bjørneøen, hvor de søger bølger og en dybere forbindelse med naturen. Ved siden af surfing konfronterer de de hårde realiteter omkring havforurening og reflekterer over personlig vækst midt i isolation og forestående faderskab.