Belle
Tom Wilkinson, Emily Watson og Gugu Mbatha-Raw er medvirkende i dette rørende drama, inspireret af den sande fortælling om en kvinde af blandet race, der søger efter både kærligheden og retfærdigheden i et raceopdelt samfund.
I dette stærke drama, inspireret af den sande fortælling om Dido Elizabeth Belle, spiller Gugu Mbatha-Raw datteren af en britisk flådeofficer. Hun er af blandet race og vokser op hos sin velhavende grandonkel (Tom Wilkinson) og hans kone (Emily Watson). Selv om racisme forhindrer hende i fuldt ud at få gavn af sin priviligerede opvækst, kommer Belles kærlighed til en idealistisk ung mand til at få vidtrækkende følger, der kommer til at kunne mærkes flere generationer frem.