Bia: Un mundo al revés
Hvad ville der ske, hvis alt blev vendt på hovedet? I denne alternative verden har Bia og Manuel et stormfyldt forhold. Pixie, den hadefulde og overvældende ejer af Laix, beslutter at købe Fundom. Den store konflikt opstår, da Pixie annoncerer en koncert. Dette får Bia og Helena, som i dette omvendte univers er rivaler og divaer, til at kæmpe om at blive hovednavn i finaleshowet.