Bibelen... i begyndelsen
De største fortællinger fra Det Gamle Testamente kommer på skærmen med forbløffende spændvidde og styrke i denne internationale film, som skildrer de første 22 kapitler af Skabelsesberetningen. Dette er den storslåede fortælling om menneskets skabelse, dets fald, dets overlevelse og dets utrættelige tro på fremtiden. "Bibelen... i begyndelsen" er en imponerende filmisk præstation lige fra dens begyndelse midt i det kosmiske kaos til dens varige budskab om håb og frelse.