Bill Rago
Forvent høje, høje grin, når komikeren Danny DeVito sammen med den talentfulde instruktør Penny Marshall leverer en livlig femstjernet komedie, som du vil elske! DeVito spiller en uheldig forretningsmand, som desperat tager det eneste tilgængelige job - som lærer i den amerikanske hær. Hans opgave: at sørge for, at en flok underpræsterende tabere ikke dumper grunduddannelsen! Du kommer til at grine, når denne usandsynlige lærer og hans hold af underdogs på overraskende vis inspirerer hinanden til at være de bedste udgaver af sig selv!