Bjørnene og jeg
Da soloeventyreren Bob Leslie pludselig ender som leder af tre udstyrlige bjørneunger, møder han uventet modstand fra den lokale stammes medlemmer, der tror, at bjrørne er hellige og bør gå frit omkring. Da fejden når farlige højder, tikaldes en agtet ældres mystiske kræfter i et sidste forsøg på at genoprette freden.