Black Nativity
Forest Whitaker, Angela Bassett og Jennifer Hudson medvirker i denne moderne version af Langston Hughes’ anmelderroste stykke – en inspirerende historie om tro, familie og tilgivelse.
I denne moderne version af Langston Hughes’ anmelderroste stykke sender den enlige mor Naima (Jennifer Hudson) sin teenagesøn Langston (Jacob Latimore) til New York, hvor han skal bo hos sine bedsteforældre, præsten Cornell Cobbs og hans kone Aretha (Forest Whitaker og Angela Bassett). Da han ankommer, tager Langston på en selvopdagelsesrejse i denne inspirerende historie om tro, familie og tilgivelse.