Bootmen
Sean (Adam Garcia), stålarbejder i en lille by, udlever sit livs drøm, da han inviteres til optagelsesprøve til et danseshow i storbyen. Han hyres, men fyres sidenhen for at udkonkurrere showets stjerne og slå ham i gulvet, hvorefter han vender hjem og finder sin kæreste (Sophie Lee) i sin brors arme. Nu, hvor han kun har resterne af sin drøm tilbage, overtaler han sine gamle stepdansevenner til at lave deres egen dansetrup til sin stålarbejdende fars store forlegenhed. En intelligent blanding af komedie, storartet dans og naturlig energi!