Broadcast News - suora lähetys
Et satirisk kig på et Washington-nyhedsbureau på en større tv-station og den romantiske trekant mellem den iltre, unge, kvindelige producer, den forfængelige mandlige nyhedsvært og den godhjertede, mandlige journalist.