Bubble Boy
Efter at have levet hele livet under sin overbeskyttende mors vagtsomme øje, begiver en beskyttet ung mand sig ud på et vildt eventyr for at få sin drømmepige, inden hun gifter sig med en anden.
Selvom han har levet hele sit liv i en beskyttende plastikboble og under skarp bevågenhed fra sin overbeskyttende mor (Swoosie Kurtz), troede Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) ikke, at han gik glip af noget, indtil nabopigen (Marley Shelton) stak af for at blive gift ved Niagara Falls. Brylluppet skal finde sted om få dage, og derfor har Jimmy intet andet valg end at bygge et mobilt sæt "bobletøj" og rejse tværs over landet for at stoppe brylluppet og tilstå sin kærlighed!