Bulworth
Overbevist om at hans karriere er slut, tegner Senator Jay Bulworth (Beatty) en kæmpe livsforsikring – og hyrer et lejemord på sig selv. Men hans snarligt forventede død giver ham en brændende lyst til at bryde grænser, og til at leve som han vil.
Overbevist om at hans karriere er slut, tegner Senator Jay Bulworth (Beatty) en kæmpe livsforsikring – og hyrer et lejemord på sig selv. Men hans snarligt forventede død giver ham en brændende lyst til at bryde grænser, og til at leve som han vil. Hans nyfundne livsgnist kan han delvist takke den smukke kvinde, Nina (Halle Berry), for. Desværre er Bulworth nu i et kapløb mod tiden om at få stoppet sit eget lejemord, inden det er for sent.