Buried Truth of the Maya
For over 800 år siden kollapsede den mayanske civilisation, og nu bliver ruinerne langsomt overladt til tiden. Et højteknologisk hold af arkæologer forsøger at bevare den hellige grund virtuelt, og samtidigt afdække sandheden om mayaernes legender, der fortæller om en stor hule lige under El Castillo. Med den nyeste teknologi tager de afsted for at afdække den begravede sandhed om Chichen Itza.