California Man
To high school-venner graver en frossen hulemand op i baghaven. Efter den levende fossil er tøet op, vil vennerne bruge ham til blive populære, men i stedet skaber han for-hysterisk vanvid overalt!
ENCINO MAN med Pauly Shore skaffer de største grin i 2 millioner år! Morskaben starter, da to high school-venner graver en frossen hulemand op i baghaven! Efter den levende fossil er tøet op, vil vennerne bruge ham til blive populære. Men planen giver bagslag, da den nyankommne vender op og ned på dagligdagen og skaber for-hysterisk vanvid overalt! Sean Astin og Brendan Fraser medvirker i den helt fantastiske komediefilm. Se, hvor galt (og sjovt) det kan gå, når en mand fra stenalderen møder rockalderen!