Camp Rock 2: The Final Jam
Mitchie glæder sig til at vende tilbage til Camp Rock og lave musik med sine venner og superstjernen Shane Gray. Men den nye nabolejr, Camp Star, er en alvorlig konkurrent. I en afgørende jam må Camp Rock-musikerne give alt. Vil Camp Stars prangende produktion og overdrevne krumspring triumfere, eller vil Camp Rock bevise, at musik, teamwork og holdånd er det, der virkelig betyder noget?