Campeones
Marcos er assistenttræner for et professionelt basketballhold. Efter et slagsmål med cheftræneren og en bilulykke bliver Marcos fyret og tvunget til at gennemføre 90 dages socialt arbejde, hvor han skal træne et hold af mennesker med mentale handicap.
Marcos er assistenttræner for et professionelt basketballhold. Efter et slagsmål med cheftræneren og en bilulykke bliver Marcos fyret og tvunget til at gennemføre 90 dages socialt arbejde, hvor han skal træne et hold af mennesker med mentale handicap. Hvad der i første omgang er tortur for Marcos på grund af spillernes særlige træk, ender gradvist med at blive en læringsproces, både for Marcos og for holdet, der vil ende med at ændre deres liv.