Captain Marvel
En af MCU's stærkeste helte, Captain Marvel, skildres her af dem, der vækkede hende til live på det store lærred. Gennem animation og hidtil usete optagelser får seerne et nyt indblik i Brie Larsons forvandling fra Carol Danvers til Captain Marvel og oplever, hvordan hun formede figuren med støtte fra de øvrige skuespillere og Marvels kreative team.