Catch That Kid
Maddy, Gus og Austin er tre børn på en mission! De tre er gode venner, og hver af dem har et specielt talent: en bjergbestiger, et computergeni og en supermekaniker, der ved alt om go-cart racere.
Maddy, Gus og Austin er tre børn på en mission! De tre er gode venner, og hver af dem har et specielt talent: en bjergbestiger, et computergeni og en supermekaniker, der ved alt om hurtige go-cart racere. Deres udfordring: at åbne en højteknologisk bankboks og lave det største kup nogensinde set i klasseværelset! De har en skudsikker plan, men er ikke engang gamle nok til køre bil!