Chimpanzee
Disneynature præsenterer en bemærkelsesværdig historie om individuel triumf og familiebånd. Rejs dybt ind i den afrikanske regnskov, og mød den unge chimpanse Oscar, der er meget legesyg. Verden er en legeplads for ham og hans venner, som elsker at skabe kaos. Opfyldt af nysgerrighed, glæde og en forkærlighed for at efterligne andre, er disse nogle af de mest utrolige personligheder i dyreriget.