Clouds
I en inspirerende, sand historie opdager den unge musiker Zach Sobiech, at hans kræft har spredt sig, og at han kun har få måneder tilbage at leve i. Mens tiden løber ud, vælger han at følge sine drømme og laver et album uden at vide, at det snart kommer til at blive et viralt musikfænomen. Musikken ender med at give Zachs liv en ny mening og hjælper ham med at finde den perfekte måde at sige farvel på... gennem en sang, der vil blive hørt af hele verden.
Baseret på en utrolig, sand historie. Syttenårige Zach Sobiech er en gymnasieelev fyldt med livsglæde med råt, musikalsk talent. Men et par uger efter han er begyndt på det sidste år, lige efter han har inviteret pigen, han har været forelsket i for evigt, ud på en date, bliver hans liv vendt på hovedet, da han finder ud af, at hans kræft har spredt sig, og han nu kun har seks måneder tilbage at leve. Han og hans bedste ven og skrivepartner Sammy beslutter sig for at følge deres drømme og endelig lave et album i den tid, Zach har tilbage. De har ingen anelse om, at de snart kommer til at blive et viralt musikfænomen. Men mens tiden løber ud, bliver Zach kontronteret med, at uanset hvordan han tilbringer sin tid, kommer han til at såre de mennesker, han elsker mest – herunder også Amy, hans store kærlighed. Efterhånden som Zachs helbred forværres, bliver han tvunget til at tage svære valg om, hvordan han vil tilbringe sin tid og endnu vigtigere, med hvem. Han finder til sidst ud af, at den bedste måde at sige farvel på er gennem musik, og deraf bliver hans hitsang SKYER skabt. Med et ufiltreret, hjerteskærende og smukt indblik i livets dualitet med opløftende musik som baggrund, er Zachs inspirerende historie et bevis på, hvad man kan opnå, hvis man begynder at leve hver dag, som om det var ens sidste.