Club Dread
Et hold sexgale ansatte ved et feriested på en tropisk ø forfølges af en machete-bevæbnet morder.
På Kokosnød Peters ø, Lysternes Ø, går komik og blodig machete-uhygge op i en højere enhed. En gruppe rejsende ankommer til øen, klar til at feste igennem med feriestedets ansatte, der er leveringsdygtige i alle de jordiske nydelser, der kan opdrives inden for loven. Øen, der styres af den afdankede popstjerne Coconut Pete, er det perfekte sted at slipe væk fra det hele... altså, det er lige indtil øboerne en efter en stiller træskoene.