Fight Club
Jack er træt af sit nytteløse, kedelige liv, og han møder en fascinerende fremmed, der forandrer hans forhold til virkeligheden.
I denne provokerende film, med Brad Pitt og Edward Norton i hovedrollerne, organiserer en utilfreds mand og hans karismatiske ven brutale boksekampe med de bare næver.