Cocoon 2 - hjemkomsten
En gruppe genfødte, ældre borgere vender tilbage til Jorden med deres Antariske velgørere for at redde nogle Antariske fostre, som stadig befinder sig i deres pubber, men er i fare for at dø i et undersøisk jordskælv.
I denne charmerende fortsættelse til hitfilmen Cocoon følger vi en gruppe eventyrlystne ældre, der forlod Jorden for at rejse til Antarea, et utopisk samfund ude i rummet, og de vender nu tilbage på en redningsmission. De er blevet vant til en problemfri tilværelse på deres nye planet, men da de igen ser deres chokerede familier, husker de alt det, de elskede ved livet på Jorden. På trods af al deres glæde, står de igen over for alle de menneskelige utilstrækkeligheder, de husker fra fortiden.