Corky Romano
Den naive og klodsede Corky Romano (Kattan), som er den udstødte søn af en mafiaboss (Falk), bliver rekrutteret af sin familie til at bryde ind i FBI og stjæle beviserne, som kan få hans skøre far i fængsel.
Chris Kattan, Peter Falk, Peter Berg og Chris Penn medvirker i denne morsomme, usædvanlige komedie, hvor den naive og klodsede Corky Romano (Kattan), som er den udstødte søn af en mafiaboss (Falk), bliver rekrutteret af sin familie til at bryde ind i FBI og stjæle beviserne, som kan få hans skøre far i fængsel. Men når han fremstår som en superagent, skal han leve op til sit ry og løse svære opgaver, mens han prøver at finde beviserne på sin fars ulovlige handlinger.