Cousin Bette
I den aristokratiske Hulot-familie er utroskab, økonomisk uføre og følelsesmæssig manipulation ved at antænde et uforglemmeligt fyrværkeri.
"Cousin Bette" boltrer sig lækkert og komisk i det altid interessante terræn kærlighed og hævn. I den aristokratiske Hulot-familie er utroskab, økonomisk uføre og følelsesmæssig manipulation ved at antænde et uforglemmeligt fyrværkeri. I midten af det hele har vi kusine Bette, den beregnende gammeljomfru, der tager kampen op imod en verden af hemmelig bedrageri.