Crimson Wing
I et fjernt og glemt vildnis i Tanzania udfolder et af naturens sidste store mysterier sig: Fødsel, liv og død for en million røde flamingoer. I en baggrund af aldrig før filmede landskaber kæmper disse hemmelighedsfulde fugle for at overleve - og sejre over fare og skæbne - i en inspirerende historie, der minder os om, at der er et helt univers, som fortsat er uopdaget.