Dead Presidents
En Vietnamveteran vender hjem fra krigen, men bliver trukket ind i et liv med kriminalitet. Med hjælp fra andre veteraner planlægger han det ultimative kup.
I USA kaldes pengesedler for "døde præsidenter". Og det er netop, hvad en Vietnamveteran (Larenz Tate) er ude efter, da han vender hjem fra krigen for blot at ende i kriminalitet. Med hjælp fra andre veteraner planlægger han det ultimative kup – et vovet røveri af en pansret bil, der er fyldt med umærkede pengesedler!